فرایند پد موس تبلیغاتی

پد های تبلیغاتی ارزان مذکور ضمن دارا بودن قابلیت تمیز نگه داشتن غلتک لاستیکی موس، از امکان ردیابی، سرعت بالاتر و دقت بیشتری نیز در مقایسه با قراردادن موس بر روی سطح میز  برخوردار بودند.

-اولین موس پد تبلیغاتی در سال 1969 توسط آقای Jack Kelley ابداع شد که این کار پس از طراحی یک کنسول کنترل توسط وی در سال 1968 که به منظور نمایش عمومی اولین موس ساخته شده Douglas Engelbart مورد بهره برداری قرار گرفت، انجام شد.
-ده سال بعد موس پد تبلیغاتی ارزان دیگری توسط یکی از تکنسین های شرکت زیراکس به نام آقای Armando M. Fernandez ساخته شد. تقریبأ تا سال 1982 عمده کاربران موس غلتکیی شرکت زیراکس از موس پد تبلیغاتی ارزان خاصی برای افزایش اصطکاک تماسی بین موس و موس پد تبلیغاتی ارزان استفاده می کردند.
-برای اولین بار عبارت موس پد تبلیغاتی ارزان در تاریخ 25 اگوست 1983 در دیکشنری انگلیسی آکسفورد درج شد و و معادل بریتانیایی موس پد تبلیغاتی نیز در تاریخ 18 اکتبر 1989 درر  دیکشنری مذکور وارد شد.

فرایند پد موس تبلیغاتی
فرایند پد موس تبلیغاتی

موس های ابتدایی نیازی به زیرموسی یا موس پد تبلیغاتی ارزان نداشتند. آنها دو چرخ در زیر خود داشتند که با کمک آن می توانستند روی هر چیزی حرکت کنند . اما موس های پس از آن، که در ابتدا دارای یک گوی فلزی در زیر خود دارا بودند، برای عملکرد بهتر نیاز به یک موس پد تبلیغاتی ارزان داشتند.
در ابتدا عمدتأ موس پد تبلیغاتی ارزان برای سهولت کار کردن با موس‌های مکانیکی به کار برده می‌شد به این دلیل که گوی زیر آنها برای عملکرد بهتر نیاز به اصطکاک مناسب داشت در حالیی  که اصطکاک لازم توسط سطح اکثر میزهایی که موس روی آنها استفاده می شد فراهم نمی گردید.

فرایند پد موس تبلیغاتی
فرایند پد موس تبلیغاتی

استفاده از موس پدهای تبلیغاتی ارزان با پوشش وینیلی به دلیل خواص چسبندگی طبیعی آن، از سال 1980 مرسوم شده اند. بعد از تولید موس های غلطکی فولادی که سطح لاستیکی سیلیکونی در آن به کار برده شده بود، استفاده از موس پد های تبلیغاتی با سطوح فابریکی عمومیت یافت .


برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.