هدایای تبلیغاتی پاوربانک تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی پاوربانک تبلیغاتی اگه بتونید یکی از شارژر های همراه رو باز کنید و داخلش رو ببینید متوجه میشید که کل داستان یه مدار کنترل کننده باتری و شارژه و یه قسمت هم یه باتری لیتیوم یونی با یه ظرفیت مشخص . باتری داخل شارژر همراه خوش از نوع باتری قابلی خرید هارد وسترن دیجیتال راهنمای خرید کارت شبکه راهنمای خرید مونوپاد راهنمای خرید خمیر سیلیکون راهنمای خرید پاوربانک راهنمای خرید لپ تاپ مخصوص بازی مونه شما یه سطل آب دارید ( شارژر همراه ) بخواید دو تا شیشه نوشابه رو پر کنید ( گوشی یا تبلت ) . پس کار اون باتری داخل شارژر همراه اینه که شارژ رو تو خودش نگه داره و روی باتری تبلت یا گوشی تخلیه کنه .هدایای تبلیغاتی پاوربانک تبلیغاتی قطعات داخلی شارژر همراه اینکه شارژر همراه چقدر می تونه شارژ به گوشی یا تبلت برسونه بستگی به ظرفیت خود پاوربانک تبلیغاتی داره .هدایای تبلیغاتی پاوربانک تبلیغاتی ساختار شارژر همراه طوری طراحی شده که بتونه شارژ رو درون خودش تا چندین ماه نگه داره مثلا پاوربانک تبلیغاتی شما می تونه موبایل رو شارژ کنه ، اگه یک بار موبایل رو شارژ کنید ، اندازه دو تا شارژ دیگه داخل شارژر همراه یا همون پاور بانک تبلیغاتی شارژ باقی می مونه تا استفاده بعدی .

هدایای تبلیغاتی پاوربانک تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی پاوربانک تبلیغاتی

پاسخ به پرسش اول با توجه به مدل‌های مختلف پاور بانک تبلیغاتی، اجزای داخلی و کیفیت ساخت آن‌ها متفاوت است. به طور مثال یک پاور بانک تبلیغاتی با چرخه شارژ 500 مرتبه می‌تواند هر روز به مدت 1.5 سال برای شارژ کردن دستگاه‌های مختلف استفاده شود و بعد از آن احتمالا قابلیت خود را در نگه داشتن شارژ برای مدت طولانی از دست خواهد داد.هدایای تبلیغاتی پاوربانک تبلیغاتی بسته به نحوه کار، پاور بانک‌های بهتر و گران‌تر دارای ماندگاری بیشتر و پاور بانک‌های ارزان‌تر و کوچک‌تر ممکن است طول عمر کمتری داشته باشند. پاور بانک تبلیغاتی معمولا به صورت روزانه استفاده نمی‌شود، بنابراین اغلب بیش از 18 ماه در الگوی استفاده واقعی جهانی کار می‌کنند.

هدایای تبلیغاتی پاوربانک تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی پاوربانک تبلیغاتی


مسئله دوم بستگی به کیفیت مدار کنترل و سلول‌های باطری پاور بانک تبلیغاتی دارد. یک پاور بانک تبلیغاتی خوب می‌تواند شارژ را برای 3 تا 6 ماه با حداقل اتلاف، نگه دارد.هدایای تبلیغاتی پاوربانک تبلیغاتی  پاور بانک‌های تبلیغاتی ارزان با کیفیت پایین ممکن است شارژ مفید را بیشتر از 4 تا 6 هفته نگه ندارند.


برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید. 

فروش پاور بانک تبلیغاتی

روش تبلیغ با پاوربانک تبلیغاتی بسته به ظرفیت پاور بانک تبلیغاتی مدت زمان شارژ شدن کامل آن فرق می‌کند.روش تبلیغ با پاوربانک تبلیغاتی به طور مثال مدت زمان شارژ یک مدل با ظرفیت 1500mAh با یک گوشی با همین میزان ظرفیت تفاوتی نمی‌کند. برای شارژرهای همراه با ظرفیت بیشتر مسلما زمان بیشتری برای شارژ شدن آن‌ها طول خواهد کشید. اکثر پاور بانک‌ تبلیغاتی دارای چراغ LED نشان دهنده‌ی میزان شارژ باطری هستند که به وسیله‌ی آن کاربر می‌تواند سطح شارژ پاور بانک تبلیغاتی را مشاهده کرده تا در زمان شارژ کامل آن را قطع کند. در صورت امکان پاور بانک را زمانی که به طور کامل شارژ شد، از شارژ بکشید یا حداقل از گذاشتن آن به مدت زیاد در شاژر در حالت شارژ کامل خودداری کنید.روش تبلیغ با پاوربانک تبلیغاتی دمای محیط و جریان برق هم روی مدت زمان شارژ شدن تاثیرگذار است.


روش تبلیغ با پاوربانک تبلیغاتی

یکی از راه حل‌ها خریدن یک باتری اضافی برای هر یک از دستگاه‌ها است تا در صورت نیاز باتری آن را تعویض کنید،پاوربانک تبلیغاتی اما چند مشکل وجود دارد. اولا بسیاری از گجت‌های امروزی از باتری غیرقابل تعویض بهره می‌برند و هر روز به تعدادشان افزوده می‌شود.روش تبلیغ با پاوربانک تبلیغاتی دوما خرید باتری‌های اضافه برای هر یک از دستگاه‌ها هزینه‌های سنگینی را به دوش شما خواهد انداخت.روش تبلیغ با پاوربانک تبلیغاتی سوما تعویض متداوم باتری گجت‌ها می‌تواند از عمر آنها کاسته و به آنها آسیب وارد کند.


روش تبلیغ با پاوربانک تبلیغاتی

اما راه حل دوم استفاده از پاور بانک تبلیغاتی است. همان طور که از اسمش پیدا است،روش تبلیغ با پاوربانک تبلیغاتی پاور بانک تبلیغاتی در واقع یک منبع ذخیره‌سازی انرژی است که می‌توان آن را به راحتی جابجا نمود. پاوربانک تبلیغاتی یک باتری جداگانه است که بر روی آن یک درگاه ورودی برای شارژ کردن آن و یک درگاه روش تبلیغ با پاوربانک تبلیغاتی خروجی برای اتصال به دستگاه‌های مختلف و شارژ آنها قرار گرفته است. این ابزار در اشکال، ابعاد و ظرفیت‌های متنوعی در بازار موجود است. کمپانی‌های مختلف انواع پاور بانک تبلیغاتی را برای کاربردهای مختلف وارد بازار کرده‌اند.


برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید. 

خرید پاور بانک تبلیغاتی

وارد کننده پاوربانک تبلیغاتی برای اینکه پاوربانک بتواند باتری گوشی‌هوشمند را شارژ کند، باید ولتاژی به قدرت ۵ ولت را به سوی گوشی‌هوشمند گسیل کند، چراکه ولتاژ استاندارد شارژر گوشی، همین ۵ ولت است. در واقع این همان ولتاژی است که مدار شارژ کننده‌ی باتری گوشی‌هوشمند در انتظار دریافت آن است. مدار مورد نظر با دریافت این ولتاژ آن را کاهش داده و پس از آنکه پایدار کرد، به حداکثر ولتاژ باتری یعنی ۴.۳ ولت کاهش می‌دهد. تولیدکننده پاوربانک تبلیغاتی شاید در نگاه اول این فرآیند اتلاف انرژی به نظر برسد، اما در واقع این پروسه برای بالا بردن امنیت گوشی انجام می‌‌پذیرد، چراکه وارد کردن ولتاژی بیش از ولتاژ استاندارد باتری ممکن است منجر به انفجار باتری شود. در صورتی که باتری میزان کمتری ولتاژ را در جریان شارژ دریافت کند، در این صورت بصورت حداکثری شارژ نخواهد شد.

همانطور که گفتیم، پاوربانک تبلیغاتی ارزان برای شارژ کردن باتری گوشی‌هوشمند،وارد کننده پاوربانک تبلیغاتی ولتاژ را افزایش می‌دهد و فرآیند افزایش ولتاژ از طریق یک مدار داخلی در پاوربانک تبلیغاتی ارزان صورت می‌پذیرد. مدار افزایش ولتاژ خروجی پاوربانک تبلیغاتی، مکانی است که بخشی از انرژی الکتریکی باتری‌ها در آن تلف می‌شود و این اتلاف انرژی در برخی موارد به تولیدکننده پاوربانک تبلیغاتی بیش از ۱۰ درصد نیز تجاوز می‌کند. بخش دیگری از تلف شدن انرژی نیز در داخل گوشی‌هوشمند و طی کاهش ولتاژ ورودی از ۵ به ۴.۳ ولت صورت می‌پذیرد.

واردکننده پاوربانک تبلیغاتی

یکی دیگر از فاکتورهایی که در مورد اتلاف انرژی و نا برابری ظرفیت اسمی پاوربانک تبلیغاتی با ظرفیت حقیقی شارژ آن دخالت دارد، میزان جریانی است که از آن خارج می‌شود. در بسیاری از موارد پاوربانک‌ه تبلیغاتی ارزان می‌توانند دو جریان یک و دو آمپر را در خروجی به کاربر ارائه دهند. با استفاده از جریان یک آمپر،تولیدکننده پاوربانک تبلیغاتی ارزان گوشی‌هوشمند دیرتر شارژ می‌شود، اما میزان انرژی تلف شده نیز کاهش می‌یابد.

پاورراکز یکی ازمعروف ترین برند های دنیاست و نیازی به تعریف ما هم نداره وسال ها است هم درزمینه تولید باتری فعالیت میکند.سوپراستون ۲ ۱۲۰۰۰ میلی آمپر یکی ازپرظرفیت ترین اعضا خانواده پاوربانک تبلیغاتی ارزان پاورراکز است .واردکننده پاوربانک تبلیغاتی از ظرفیت این باتری که ۱۲۰۰۰ میلی آمپربر ساعت است می توان تخمین زد که برای ۷ بار شارژ گوشی آیفون کافی است و قابلیت شارژ موبایل و تا حداکثر ۳.۶ آمپر را دارد ،وارد کننده  پاوربانک تبلیغاتی در ضمن در داخل پک این سری ازپاور بانک های تبلیغاتی پاورراکزمانند همه مدلها یک عدد کابل یو.اس.بی که مطابق با استانداردهای شرکت اپل و یک کیف زیبا جهت نگهداری  پاوربانک تبلیغاتی و عدم خط افتادن بر روی آن گنچانده شده است .

واردکننده پاوربانک تبلیغاتی

دراین مدل پاوربانک تبلیغاتی دارای دو خروجی می باشد .تولیدکننده پاوربانک تبلیغاتی درکل میتوان برند پاورراکز را برندی مطمئن برای انتخاب یک پاوربانک تبلیغاتی مطمئن دانست قیمت این پاور بانک تبلیغاتی در محدوده ۲۳۰ هزار تومان است که توسط شرکت بازرگانی تصویر با یک گارنتی ۱ ساله ارائه میگردد .


برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید. 

پاوربانک تبلیغاتی ارزان

کالا و هدیه تبلیغاتی پاور بانک تبلیغاتی در اینجا یک نمونه برای آشنایی شما با روش محاسبه تعداد شارژ دستگاه توسط پاور بانک بیان می‌کنیم. یک دستگاه با ظرفیت 1500mAh را در نظر می‌گیریم که سطح انرژی آن از 20٪ کمتر نشود و پاور بانک نیز دارای سطح بهره‌وری 80٪ باشد.کالا و هدیه تبلیغاتی پاور بانک تبلیغاتی بسیاری از پاور بانک‌ها ادعای بازده بالا 90٪ را دارند، اما در شرایط آب و هوایی معتدل معمولا راندمان حدود 80٪ است.پاوربانک تبلیغاتی البته ما اینجا جانب احتیاط را نیز در نظر می‌گیریم تا محاسبه‌ی غیرواقعی انجام نشود و ممکن است شارژر همراه در شرایطی بهتر و در شرایطی ضعیف‌تر از این فرمول عمل کند. به طور کلی پاور بانک تبلیغاتی با ظرفیت بالاتر و دستگاه کوچکتری که شارژ می‌شود،کالا و هدیه تبلیغاتی پاور بانک تبلیغاتی بیشتر ماندگاری خواهد داشت.پاوربانک تبلیغاتی عوامل دیگری نیز می‌توانند روی بهبود یا محدود کردن پتانسیل شارژ خالی کردن پاور بانک تبلیغاتی موثر باشند. پس به آن‌ها توجه داشته باشید تا مدت زمان بیشتری را بهتر کار کند.

پاوربانک تبلیغاتی ارزان
پاوربانک تبلیغاتی ارزان

شارژر همراه یه پورت ورودی برق داره که با استفاده از اون خودش رو شارژ میکنه و یک یا دو ( معمولا بیشتر از نیست ) پورت خروجی داره که تبلت یا گوشی رو شارژ میکنه .کالا و هدیه تبلیغاتی پاور بانک تبلیغاتی معمولا ورودی شون نوع باتری داخل شارژر همراه داره ) هست و خروجی شون ۵ ولت ۱ آمپر یا ۵ ولت در بعضی پاور بانک ها تبلیغاتی دو تا پورت خروجی هست که معمولا یکی ۱ آمپری و یکی هم برای گوشی و گجت های کوچیک تر و اون ۱.۲ آمپری برای تبلت و گجت های بزرگتر تعبیه شده .کالا و هدیه تبلیغاتی پاور بانک تبلیغاتی ضمن اینکه شما می تونید گوشی رو هم به اون ۱.۲ آمپری وصل کنید اما اگه باتری گوشی این ظرفیت پاوربانک تبلیغاتی رو بتونه بکشه مفیده وگرنه همونقدر پاور بانک تبلیغاتی جریانی که نیاز داره رو از ۱.۲ آمپری میکشه

پاوربانک تبلیغاتی ارزان
پاوربانک تبلیغاتی ارزان

باطری پاور بانک تبلیغاتی  و دستگاه‌ها (نظیر موبایل و تبلت) بر اساس آمپر-ساعت درجه بندی شده پاوربانک تبلیغاتی ارزان و به این دلیل با میلی آمپر سنجیده می‌شوند تا نیاز به استفاده از اعداد اعشاری نباشد. mAh به معنی پاوربانک تبلیغاتی ظرفیت جریان انرژی در طول زمان است.


برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید. 

پاور بانک تبلیغاتی

شاید شما هم با مشکلات تمام شدن باتری موبایل یا تبلت و لپتاپ خود در موقعیت های نامناسب درگیربوده اید و در این هنگام از کسی شنیده باشید: “خب یه پاوربانک بخر”ولی پاوربانک تبلیغاتی یا مترادف فارسی آن شارژر همراه چیست؟

 پاور بانک تبلیغاتی یک باتری اکسترنال (خارجی) هست که برای شارژ مجدد باتری موبایل، لپتاپ و یا تبلت، mp4 و سایر لوزام الکترونیکی مشابه به کار می رود. اساس ساز و کار یک پاور بانک تبلیغاتی ارزان بسیار ساده است. شما پاوربانک تبلیغاتی ارزان را به برق متصل می کنید تا خودش شارژ  یا فول شود. سپس  از آن در مواقع ضروری برای شارژ وسایل الکترونیکی خود به کار می گیرید.

یک پاور بانک تبلیغاتی ارزان از اجزای زیر ساخته شده است:یک مدار کنترل کننده باتری، شارژر و یک باتری یونی با  ظرفیت مشخص

 اگر بپرسید یک پاور بانک تبلیغاتی ارزان می تواند چه قدر باتری شما را شارژ کند پاسخش به ظرفیت خود توان پاور بانک تبلیغاتی ارزان شما برمیگردد مثلا یک پاور بانک تبلیغاتی۱۲۰۰۰ در ساعت می تواند ۱۲۰۰۰ میلی آمپر را در یک ساعت شارژ کند .و اگر گوشی شما ۲۰۰۰ میلی آمپر مصرف کند، یعنی شارژر همراه شما می تواند ۶ بار این کار را انجام دهد.

تاریخچه پاوربانک تبلیغاتی

 عمر باتری یک شارژر همراه چیزی بین ۵۰۰ یا ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ بار است بخاطر همین بهتر است شما پاوربانک تبلیغاتی را انتخاب نمایید که بهترین عملکرد و توان و عمر بیشتر را داشته باشد بهترین باتری ها متعلق به کمپانی های سونی و پاناسونیک و سامسونگ است.پس هنگام خرید به این مارک ها توجه بیشتری بکنید.

در هنگام خرید یک پاور بانک تبلیغاتی به نکات زیر توجه کنید:

تاریخچه پاوربانک تبلیغاتی

برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید.