اسپیکرهای تبلیغاتی متنوع در هدایا

فرکانس پاسخگویی، محدوده فرکانسی است که یک اسپیکر قادر به ایجاد آن است و واحد آن بر حسب هرتز می باشد. یک اسپیکر هنگامی که در یک حجم صدا و فرکانس مشخص یک سیگنال صوتی تولید می نمایداسپیکرهای تبلیغاتی متنوع در هدایا، یک مقدار مشخصی حجم صدا ایجاد می شود. در حالت ایده آل اگر شما حجم صدا را ثابت نگه داشته و فقط فرکانس را تغییر دهید،اسپیکر،اسپیکر تبلیغاتی،اسپیکر بولوتوث،اسپیکر بولوتوث تبلیغاتیاسپیکرهای تبلیغاتی متنوع در هدایا محدوده فرکانسی که بلندی صدا با تغییر فرکانس ثابت می ماند را فرکانس پاسخ گویی یا Response می گویند.
محدوده شنوایی انسان بین 20Hz تا 20KHz می باشد،اسپیکرهای تبلیغاتی متنوع در هدایا پس بهتر است به هنگام خرید یک اسپیکر، اسپیکری که از بیشترین محدوده فرکانسی پشتیبانیی  می کند را انتخاب نمایید.

اسپیکرهای تبلیغاتی متنوع در هدایا
اسپیکرهای تبلیغاتی متنوع در هدایا

به مقدار مقاومت الکتریکی یک آمپلیفایر اسپیکر، امپدانس گفته می شود و واحد اندازه گیری آن برحسب اهم ( ohms ) است. اکثر اسپیکر های طراحی شده دارای 8 اهم امپدانس هستند،اسپیکرهای تبلیغاتی متنوع در هدایا و در این امپدانس با اکثر تجهیزات صوتی خانگی به خوبی سازگار خواهند بود. با توجه به اینکه شما از دستگاه های مشخصی برای پخش صدا استفاده می کنید لذا تمام بلندگوهایی که استفاده می کنید همگی باید یک امپدانس یکسان داشته باشند. پس اگر قصد دارید به سیستم صوتی خود اسپیکر جدیدی اضافه نماییداسپیکرهای تبلیغاتی متنوع در هدایا به این موضوع حتما دقت داشته باشید.

اسپیکرهای تبلیغاتی متنوع در هدایا
اسپیکرهای تبلیغاتی متنوع در هدایا

این مشخصه مقدار بلندی صدایی است،اسپیکر تبلیغاتی،اسپیکر بولوتوثی ،اسپیکر بولوتوث تبلیغاتی ،چاپ اسپیکر ،اسپیکر با قدرت صدای بالا که یک اسپیکر در توان 1 وات قادر به پخش آن است. این مقدار با واحد دسیبل بر 1 وات ( dBC )  می باشد. کمترین مقدار حساسیت در 1 وات، 88  دسیبل و بیشترین مقدار آن 100 است. هر چقدر حساسیت بلندگو بیشترر باشد،اسپیکرجیبی، اسپیکر کوچک ،اسپیکرهای بولوتوثی ،اسپیکرضدآب ، اسپیکر لیزری  بلندگو به توان کمتری جهت تولید حجم بیشتر صدا احتیاج دارد.


برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.