چاپ لوگو بر روی اسپیکرتبلیغاتی

مطمئنا همه دوست دارند در ازای هزینه‌ای که برای خرید یک اسپیکر می کنند، صدای با کیفیتی از آن دریافت کنند. اما غالب مردم فکر می‌کنند هر چه قدرت اسپیکر یا به اصتلاح وات بالاتری روی آن نوشته شده باشد، اسپیکر بهتری جهت خرید است.

اما بر خلاف این تصور باید بگوییم که چنین چیزی اصلا صحت ندارد!چاپ لوگو بر روی اسپیکرتبلیغاتی فاکتورهای بسیار زیادی در کیفیت و قدرت صدای خروجی یک بلندگو یا اسپیکر دخیل هستند که در هنگام خرید یک سیستم صوتی باید به این فاکتورها توجه کافی کرد. با ما همراه باشید تا شما را با این نکات آشنا کنیم.

چاپ لوگو بر روی اسپیکرتبلیغاتی
چاپ لوگو بر روی اسپیکرتبلیغاتی

دنیای اطراف ما پر از اطلاعات است. این اطلاعات گاهی ممکن است صوت باشند.چاپ لوگو بر روی اسپیکرتبلیغاتی البته صداهای بسیار ناهنجاری در محیط  اطراف ما وجود دارد که ما قادر به شنیدن آن‌ها نیستیم. محدوده‌ی شنوایی انسان بین 20  تا 20000 هرتز قرار دارد. هر چه به بالای گستره‌ شنوایی نزدیک می‌شویم صداهای ریزتر و هر چه به پایین گستره‌ی شنوایی نزدیکک می‌شویم چاپ لوگو بر روی اسپیکرتبلیغاتی صدای بم تری به گوش ما خواهد رسید. بنابراین یک اسپیکر خوب باید قادر باشد تا تمام صداهای بین 20  تا 20 کیلوهرتز را به خوبی پخش کند.. هر چه حداقل میزان فرکانس قابل پخش توسط اسپیکر به عدد 20 هرتز نزدیک‌تر باشد،خرید اسپیکر بولوتوث تبلیغاتی،فروش اسپیکر بولوتوث تبلیغاتی، اسپیکر شما صدای بم یا بیسس عمیق‌تری تولید می‌کند. مسلما هر چه مقدار مینیموم فرکانس قابل پخش توسط اسپیکر از 20 هرتز فاصله بگیرد، از عمق بیس صدا کاسته خواهد شد،اسپیکر بولوتوث تبلیغاتی،چاپ اسپیکر که این ضعف، خود را در هنگام پخش فیلم‌های سینمایی یا گیم‌های اکشن به خوبی نشان خواهد داد. بنابراین در صورتی که اسپیکر انتخابی شما از مقدار مینیموم رنج شنوایی انسان فاصلهه داشته باشد انتظار شنیدن طبیعی صدای انفجار و شلیک گلوله‌ها را از سیستم صوتی خود نداشته باشید! معمولا اگر اسپیکر توان پخش صدا تا مرز 50 هرتز را داشته باشد، بیس قابل قبولیی را تولید می‌کند. البته پیشنهاد ما خرید اسپیکری است که صداهای 20 هرتز را به خوبی پخش کند. 


برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.