مدلهای مختلفی از اسپیکر تبلیغاتی

بر روی این اسپیکرها یک کانکتور طراحی شده تا شما بتوانید مدلهای مختلفی از اسپیکر تبلیغاتی دستگاه هایی مانند موبایل یا پخش کننده های MP3 را بدون نیاز به هدفون به آن متصل کنید و موسیقی مورد نظر خود را پخش نمایید.
بسیاری از این اسپیکر های قابل حمل یا به اصطلاح Dock ها مخصوص دستگاه های دارای سیستم عامل iOS ساخته شده اند؛ اما مدل هایی نیز برای غیر از سیستم های iOSS وجود دارد.

مدلهای مختلفی از اسپیکر تبلیغاتی
مدلهای مختلفی از اسپیکر تبلیغاتی

استفاده از اسپیکرهای بی سیم بسیار راحت و آسان بوده مدلهای مختلفی از اسپیکر تبلیغاتی و معمولا از تکنولوژی های بلوتوث، AirPlay و یا Wi-Fi برای دریافت سیگنال های صوتی در ساخت آنان استفاده می شود.
بسیاری از سیستم های اسپیکر بی سیم بسیار جم و جور هستند و شما می توانید آن را در هر نقطه از اتاق خود قرار دهید. کافی است با یکی از فناوری های ذکر شده از طریق تبلت و یاا گوشی هوشمندمدلهای مختلفی از اسپیکر تبلیغاتی خود به این اسپیکر متصل شوید و موزیک مورد علاقه خود را پخش کرده و آن را کنترل نمایید. سیستم های اسپیکر وایرلس معمولا گسترش پذیر هستند و در صورت نیاز یک یا دو اسپیکر را میتوان به آن اضافه کرد.

این دستگاه یک روش راحت برای ارتقا کیفیت صدای تلویزیون شما می باشد.چاپ اسپیکر ،اسپیکر با قدرت صدای بالا بلندگوهای Sound Bar صدای قوی و سینمایی ارایه می دهند این در حالی ست که فضای بسیار کمتری نسبت به سیستم های صوتی سینمای خانگی اشغال می کنند و همچنین بدون استفاده از سیم های زیاد شما می توانید یک سیستم کامل سراوند داشته باشید،خرید اسپیکر بولوتوث تبلیغاتی. اکثر این سیستم ها مناسب اتاق های کوچکی هستند که صدا در این اتاق ها به دیوار برخورد کرده و منعکس می شود.

بعضی از Sound Bar ها از تکنولوژی های بلوتوث، AirPlay یا وای فای برای دریافت سیگنال از دستگاه های سازگار با آن ها استفاده می کنند. همچنین بلندگوهای Sound Bar ممکن است اسپیکرضدآب ، اسپیکر لیزری همراه یک ساب ووفر بی سیم جهت کنترل صدای باس ارائه شوند.


برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.