ماگ های سرامیکی تبلیغاتی

با اختراع مواد پرسلن (جنس مواد ظروف چینی) در حدود ۶۰۰ قبل از میلاد در چین، افق تازه ای برای ساخت ظروف نازکی که مناسب نوشیدنی های گرم و سرد باشد ایجاد شد که تا کنون ادامه داشته است. ماگ‌ها سرامیکی هم از این قاعده استثنا نبودند و به خاطر کاربرد خوب آنها به سرعت در دنیا فراگیر شدند. به طوری که امروزه این نوع ماگ‌ها با عنوان ماگ‌های سرامیکی بخش مهمی از مصرف روزانه ماگ را به خود اختصاص داده‌اند.

لیوان دسته دار یا ماگ معمولا برای نوشیدن انواع مایع داغ استفاده می شود. جنس سرامیکی این ماگ های تبلیغاتی به نوعی عایق محسوب می شود و مایع داغ را تا مدت زیادی گرم نگه میدارد. این نوع لیوان کمی بزرگتر از لیوان های تبلیغاتی و فنجان های معمولی می باشد. حجم مایعی که در لیوان سرامیکی جای می گیرد حدود 350 میلی لیتر است. یعنی چیزی حدود دوو  برابر یک فنجان چای معمولی.

ماگ های سرامیکی تبلیغاتی
ماگ های سرامیکی تبلیغاتی

این نوع لیوان معمولا به عنوان لیوانی تبلیغاتی استفاده نمی شود بلکه اکثرا به عنوان لیوانی تبلیغاتی و یا استفاده برای کارمندان، پرسنل و یا در خانه مورد استفاده قرار می گیرد. این لیوان های تبلیغاتی با جنس های مختلی ساخته می شوند. سرامیک معمول ترین آنهاست. اما از چینی، پلاستیک و یا شیشه هم برای ساختن آنها استفاده شده است. حتی گاهی از فلز های سبک نیز برای ساخت آن استفاده می گردد. ماگ تبلیغاتی در دو نوع قابل چاپ و غیرقابل چاپ تولید می شود که نوع قابل چاپ آن به علت امکان چاپ طرح و یا لوگوی دلخواه روی آن بیشترر مورد استفاده قرار می گیرد. در ضمن به علت امکان چاپ روی لیوان های تبلیغاتی مذکور بسیاری از شرکت ها نام کارمند خود را با لوگوی تبلیغاتی خود چاپ نموده و در اختیار کارمندان قرارر می دهند تا هر کارمندی لیوان مخصوص به خود را داشته باشد که بدین شکل زیبائی و البته نظم خاصی و به همراه گزینه ی تبلیغاتی خاص اعمال شده است.

ماگ های سرامیکی تبلیغاتی
ماگ های سرامیکی تبلیغاتی

اولین لیوان های تبلیغاتی تولید شده به دست بشر که شکل و شمایل ماگ های تبلیغاتی کنونی را نیز دارد به حدود 6500 سال پیش بازمیگردد. حدود 5000 سال پیش در یونان از این لیوان ها سرامیکی برای تزئینات استفاده می شده است. به احتمال زیاد قدیمی ترین ماگی که به دست بشر ساخته شده است از جنس چوب بوده است.


 برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید. 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.