عرصه هدیه تبلیغاتی با پرچم تبلیغاتی

شایسته است بر روی میز کار، پرچم خودتان قرار گرفته باشد. هنگامی که شما جلسه، همایش و یا سمینار مهمی دارید و یا در نمایشگاهی غرفه ای دارید، مطمئنا پرچم شما با آرم و لوگوی سازمان شما در دید مشتریانتان نقش بسزایی خواهد داشت. ما آماده هستیم که در این امر مهم شما را یاری کنیم. کافیست لوگو و یا آرم شرکت خود را برای ما ارسال کنیدعرصه هدیه تبلیغاتی با پرچم تبلیغاتی و ما عکس ارسالی را با کیفیت بالا روی پرچم چاپ کرده و برای شما ارسال نمائیم. ما، نماد قدرت سازمان شما را به اهتزاز در می آوریم. چاپ و تولید انواع پرچم های تشریفات و رومیزی بدون محدودیت رنگ و با هر تعداد تیراژ در اسرع وقتعرصه هدیه تبلیغاتی با پرچم تبلیغاتی، همراه با پایه درجه یک سنگی با قیمت مناسب و ارسال به تمامی نقاط کشور توسط سرام گرافیک انجام خواهد گرفت. در کار ما محدودیت رنگ مفهومی ندارد، تیراژ بی معنی است و زمان در اختیار ماست.

 عرصه هدیه تبلیغاتی با پرچم تبلیغاتی
عرصه هدیه تبلیغاتی با پرچم تبلیغاتی

پرچم‌های تبلیغاتی در شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید شده و کاربردهای متنوعی دارند.عرصه هدیه تبلیغاتی با پرچم تبلیغاتی در اکثر موارد، طرح نقش‌های گرافیکی چاپ شده بروی این پرچم‌ها توسط مشتری فراهم می‌شود.عرصه هدیه تبلیغاتی با پرچم تبلیغاتی یک پرچم تبلیغاتی دقیقاً چیست؟ در کل، این پرچم‌ها نوعی بنر هستند که از آن‌ها برای تبلیغ محصول یا خدمتیی استفاده می‌شود. معمولاً از پرچم‌های تبلیغاتی برای اعلام برگزاری یک فستیوال یا نمایشگاه محلی نیز استفاده می‌شود.پرچم رومیزی پرچم تشریفاتی . پرچم اهتراز .  نمایشگاه‌های فروش اتومبیل با استفاده از پرچم‌های تبلیغاتی به مشتریان خود اطلاع می‌دهند که اتومبیل‌های تولید یک مدل و سال‌ به خصوص در کجای محوطه نمایشگاه قرار دارند. میزان استفاده ازز  پرچم‌های تبلیغاتی در میان شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ در حال افزایش است.

 ما مجموعه کاملی از پرچم‌های آماده و سفارشیِ مناسب رویدادهای برگزار شده در فضاهای باز مانند نمایشگاه‌ها، کنسرت‌ها و رویدادهای ورزشی را ارائه می‌دهیم. بنرهای قطره‌ای و ساحلی که مخصوص فضای بیرون هستند 

برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.