ست مانیکور هدایای تبلیغاتی

به احتمال زیاد می‌دانید که ابزارهایی که در سالن‌های زیبایی استفاده می‌شوندست مانیکور هدایای تبلیغاتی باید تمیز و ضدعفونی شده باشند. از طرفی می‌توانید وسایلی که در خانه دارید با خود ببرید. اگر هر نوع خارش یا سوزشی بعد از مانیکور احساس کردید باید همان موقع به فرد مورد نظر اعلام کنید.
آیا ژل مانیکور مطمئن است؟
از دیگر روش‌های رایج برای زیباسازی ناخن‌ها استفاده از ژل مانیکور است ست مانیکور هدایای تبلیغاتی که نسخه‌های خانگی آن به اندازه نمونه‌هایی که در سالن‌های زیبایی استفادهه می‌شود چندان قدرتمند نیست. بنابراین باید زمان بیشتری را زیر نور چراغ‌های مخصوص سپری کنید. مهم نیست که کجا از این ژل استفاده می‌کنید، باید سعی کنید یک تا دو هفته به ناخن‌تان استراحت دهیدست مانیکور هدایای تبلیغاتی. بین هر بار لاک زدن سعی کنید ناخن‌تان را با لوسیون مرطوب کرده یا آن را هیدراته کنید.

 ست مانیکور هدایای تبلیغاتی
ست مانیکور هدایای تبلیغاتی

برای از بین بردن ژل مانیکور بدون احساس درد این موارد را رعایت کنید:
ناخن‌هایتان را مرطوب کنید
اگر از ژل مانیکور استفاده می‌کنید سعی کنید به طور روزانه از روغن کوتیکول استفاده کنید.ست مانیکور ،ست مانیکور تبلیغاتی این روغن باعث می‌شود که ناخن‌هایتان حالت انعطاف پذیریی  خود را حفظ کرده و زمانی که لاک‌تان را پاک می‌کنید مانع از پوسته پوسته شدن آن می‌شود.

نوک ناخن های لاک زده را با سوهانی که دندانه‌های ریزی دارد سوهان بزنید تا بتوانیدخرید ست مانیکور تبلیغاتی به راحتی پاک کننده‌ی لاک ناخن را در سرتاسر آن بمالید.

یک تکه پنبه را به پاک کننده‌ی قوی لاک ناخن آغشته کرده و آن را روی ناخن خود قرار دهید.فروش ست مانیکور تبلیغاتی انگشت خود را در یک ورقه فویل بپیچید چرا که مانع از بخار شدن پاک  کننده شده و سرعت از بین بردن لاک را افزایش می‌دهد.

۱۰ الی ۱۵ دقیقه صبر کرده و بعد از چسب نارنجی استفاده کنید – واردکننده ست مانیکور تبلیغاتی ترجیحا از چیزهای فلزی استفاده نکنید چرا که ممکن است به بدنه ناخن آسیب وارد شود.


برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.