دنیایی از هدایای تبلیغاتی ست مانیکور

کم کم تابستان فرا می رسد و نوبت مانیکورهای خانم ها می شود دنیایی از هدایای تبلیغاتی ست مانیکور که در این فصل گرم در اوقات بی کاری یا برای مجالس و میهمانی ها به سراغ آن می روند و همیشه پیگیر هستند که بدانند جدیدترین مدل ها کدامست. امروز مدل دستبندی را به شما معرفی می کنیم دنیایی از هدایای تبلیغاتی ست مانیکور که به نوعی شکل دستبند های فانتزی جدید در مانیکور جای داده شده است. با چی بپوشم همراه باشید.

این مدل مانیکور را اگر بتوانید با جواهرات خود ست کنید مدل بسیار زیبایی از آب درخواهد آمددنیایی از هدایای تبلیغاتی ست مانیکور. حلقه ها، دستبند ها و ساعت هایی که به دست می کنیددنیایی از هدایای تبلیغاتی ست مانیکور سعی کنید همرنگ و لعاب این مانیکور انتخاب شوند. با این مدل با کمترین خرج یک استایل فوق العاده ساخته اید.

 دنیایی از هدایای تبلیغاتی ست مانیکور
دنیایی از هدایای تبلیغاتی ست مانیکور

خود مانیکور نیز در حالت های مختلفی است، برای مثال می توانید نیمه ی ناخن را مانیکور کنید،واردکننده ست مانیکور تبلیغاتی به طوری که شبیه به نیمه ی ماه شود و یا آن را به صورت  اشکال هندسی مثل مثلثی، چند ضلغی  و … درآورید و یا اصلا زمینه ای برای آن انتخاب نکنید

اگر از ژل مانیکور استفاده می‌کنید سعی کنید به طور روزانه از روغن کوتیکول استفاده کنید.،ست مانیکور تبلیغاتی ،خرید ست مانیکور تبلیغاتی این روغن باعث می‌شود که ناخن‌هایتان حالت  انعطاف پذیری خود را حفظ کرده و زمانی که لاک‌تان را پاک می‌کنید مانع از پوسته پوسته شدن آن می‌شود.

برای زیباتر به نظر رسیدن مانیکور و همچنین سالم نگه داشتن ناخن‌ها دانستن چندین نکته ضروری است.فروش ست مانیکور تبلیغاتی در قسمت اول و دوم به مواردی در این راستا اشاره  کردیم. در اینجا به بررسی موارد دیگری می‌پردازیم.

برای این کار می‌توانید نوارهای کاغذی باریکی از چای کیسه‌ای جدا کنیدست مانیکور 10تیکه و آن را بر روی ناخن ترک برداشته یا شکسته بچسبانید تا زمانی که رشد کند. ناخن را تمیز کرده  و روی آن یک لایه بیس کُت بزنید، نوارهای باریک کاغذ را با همان لاک مرطوب کنید


برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.