عرصه هدایای تبلیغاتی ست مانیکور

دستگاه حرفه ای آرایش ناخن دست و ناخن پا (مانیکور و پدیکور ) پرومکس Pormax مدل MP15 با طراحی بسیار شیک و سبک مجموعه ای کامل با 29 قطعه می باشد که به راحتی می توانعرصه هدایای تبلیغاتی ست مانیکور بوسیله آن ناخن های دست و پا را آرایش و تمیز کرد. این دستگاه آرایش ناخن قابلیت تمییز کردن زیر ناخن ها دارد که این عملکرد سلامت و بهداشت بیشتر را برای استفاده کننده از آن فراهم می کند.
دستگاه پدیکور و مانیکور MP15 پرومکس دارایعرصه هدایای تبلیغاتی ست مانیکور سریهای مختلفی از قبیل 3نوع ابزار سنگ، 1عدد مته نیم میلی متری،2نوع ابزار فلزی،2نوع پولیش،3عددد نگهدارنده ابزار به همراه 2 عدد یدکی ،3 عدد میله سنباده،3درجه کاغذ سنباده(نرم،متوسط،زبر) می باشد. که انواع استفاده را بسته به نیاز ممکن می سازد.
همچنین این دستگاه مانیکور و پدیکور ، عرصه هدایای تبلیغاتی ست مانیکور قابلیت تنظیم سرعت از 3500 تا 12000 دور در دقیقه را دارد که با توجه به انتخابگر تعبیه شده روی دستگاه اینن  عملکرد به راحتی امکان پذیر است.

 عرصه هدایای تبلیغاتی ست مانیکور
عرصه هدایای تبلیغاتی ست مانیکور

مانیکور یک لغت لاتین مشتق شده از کلمات Manus به معنای دست و Cura به معنای مراقبت می باشد.عرصه هدایای تبلیغاتی ست مانیکور بنابراین مانیکور کردن به مفهوم عام آن به  معنای مراقبت از دست ها می باشد.

یک مانیکور خوب و کامل با آماده سازی ناخن و کوتیکول آن (چین پوستی موجود در پایه ناخن) آغاز می گردد.ست مانیکور،ست مانیکور تبلیغاتی به ناخن خود دقیقا نگاه کنید. ناخن از  قسمتهای مختلفی تشکیل شده است .



به زبان ساده مانیکور و پدیکور برای شما یعنی نظافت دست و پا یعنی اینکه ما به دست و پایمان اجازه دهیم خرید ست مانیکور تبلیغاتی،فروش ست مانیکور تبلیغاتی ماهی یکبار از لحاظ پزشکی نفس بکشند و شاداب و با تراوت شوند با مانیکور ما میتوانیم دستانی زیبا و ناخنهای مرتبی داشته باشیم و با پدیکور میتوانیم پاهایی زیبا و بدون خستگی داشته باشیم.،واردکننده ست مانیکور تبلیغاتی مانیکور باعث میشود گوشت های اضافه ی دور دست گرفته شود و صدف ناخن شما بزرگتر و رشد آن بیشتر شود. پدیکور باعث می شود پوست های اضافه ی کف پا وو  انگشتانتان گرفته شود و قلب دوم شما نفسی دوباره بگیرد. پس توصیه می کنم اگر کاشت ناخن ندارید حتما ماهی یک بار این لطف را در حق دست و پایتان انجام دهید.


برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.