ست مانیکور6 تیکه چرمی هدیه تبلیغاتی

اگر ناخن شما ضعیف و شکننده باشد، ایده‌ی خوب برای این وضعیت ایجاد تا لایه‌ی مناسب بر روی ناخن خواهد بود. برای این کار از رنگی را که دوست دارید بر روی ناخن استفاده کنید و اجازه دهید تا برای چند ثانیه خشک شود.ست مانیکور6 تیکه چرمی هدیه تبلیغاتی سپس لایه‌ی دیگر را اضافه کنید. برای درخشان کردن می‌توانید لایه‌ی دیگری به ناخن اضافه کنید. بهترین راه برای حفظ مانیکور خود اضافه کردن لایه به قسمت بالایی ناخن است. این حالت باعث می‌شود تا ظاهر ناخن شما بهتر شود.

ست مانیکور6 تیکه چرمی هدیه تبلیغاتی
ست مانیکور6 تیکه چرمی هدیه تبلیغاتی

اگر رنگ زده‌ شده بر روی ناخن پراکنده شد آن را به‌آرامی تمیز کنید.ست مانیکور6 تیکه چرمی هدیه تبلیغاتی از سشوار استفاده نکنید زیرا سشوار می‌تواند رنگ را به میزان زیاد داغ‌کرده و باعث لایه‌لایه شدن آن گردد. شما می‌توانید ناخن‌های خود را در زیر یک فن خشک‌کنید، ولی اگر ناخن‌های خود را به میزان زیاد به فن نزدیک کنیدست مانیکور6 تیکه چرمی هدیه تبلیغاتی درر  زیر رنگ ناخن‌های شما حباب‌هایی شکل می‌گیرد.

همینه! ناخن‌های تمیز، زیبا و باکیفیت عالی در خانه ایجاد کرده‌اید،ست مانیکور ،ست مانیکور تبلیغاتی لازم به ذکر است که با انجام این مراحل در خانه توانسته‌اید مقدار زیادی پول نیز صرفه‌جویی کنید!این مرحله کاملاً اختیاری است زیرا امکان دارد شما دوست نداشته باشید تا از پولیش ناخن استفاده کنید. اگر برنامه دارید که کمی رنگ به ناخن خود اضافه کنید، نباید بر روی ناخن‌های شما عامل مرطوب‌کننده‌ای وجود نداشته باشد؛ زیرا رطوبت نمی‌گذارد رنگ به ناخن شما بچسبد. از یک‌ لایه‌ی کتان استفاده کنید ست مانیکور 6تیکه چرمی ،ست مانیکور 6تیکه فلزی ، ست مانیکور 8تیکهتا کرم اضافی را از روی سطح ناخن خود تمیز کرده باشید.

اکنون‌که دست‌های شما تمیز و مرطوب هستند، از یک کرم مرطوب‌کننده‌ی خوب استفاده کنید و دست‌های خود را با آن مالش دهید. این کار باعث می‌شود تا آب کافی به پوست شما رسیده و آن را مرطوب سازد. اگر مرطوب‌کننده‌ی خوب دم دست ندارید، می‌توانید از روغن موردعلاقه‌ی خود استفاده کنید.


برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.