معجزه هدایای تبلیغاتی ست مانیکور

سوهان ناخن الماسی ، یکی از ابزارهای نگهداری از ناخن است که برای شکل و حالت دادن به لبه های ناخن های دست و پا مورد استفاده قرار می گیرد . این سوهان های ناخن از فلزی ساخته شده اندمعجزه هدایای تبلیغاتی ست مانیکور که با پودر الماس واقعی آغشته شده است تا سطح زبری ایجاد کند. ناخن کاران از سوهان های آغشته شده با پودر الماس برای مانیکور و پدیکور استفاده می کنند.سوهان های الماسی با سه نوع سطح و زبری متفاوت موجود می باشند : زبر ، متوسط و نرم. سوهان ناخن نرم برای تمام کردن مانیکور مناسب است معجزه هدایای تبلیغاتی ست مانیکور، زیرا بافت ریز و نرم پودر الماس رئی سطح ناخن ، لبه های صاف و مرتبی ایجاذ می کند. سوهان ناخن های زبر اغلب برای ناخن حتی شست پا مورد استفاده قرار می گیرند.معجزه هدایای تبلیغاتی ست مانیکور بافت دندانه دار سوهان زبر برای حالت دادن به ناخن های ضخیم تر مناسب است.

معجزه هدایای تبلیغاتی ست مانیکور
معجزه هدایای تبلیغاتی ست مانیکور

متخصصان به این نتیجه رسیده اندست مانیکور ،ست مانیکور تبلیغاتی ،خرید ست مانیکور تبلیغاتی که سوهان های الماسی دوام بیشتری نسبت به انواع دیگر سوهان های ناخن دارند. پودر الماس سطحی سخت تر و محکم تر دارد که به آسانی پوسته پوسته نمی شود. اغلب سالن های ناخن بیشتر سوهان های ناخن الماسی را به این دلیل ترجیح می دهند که به راحتی درر مایع ضدعفونی کننده فروش ست مانیکور تبلیغاتی، بدون خراب شدن دوام می آورد. این به ناخن کاران اجازه می دهد که از یک سوهان ناخن برای مشتریان زیادی بدون انتقال میکروب از شخصی به شخص دیگر استفاده کنند.

سوهان های آغشته به پودر الماس دوام بیشتری دارند و مجددا قابل استفاده هستند.،واردکننده ست مانیکور تبلیغاتی این ویژگی ها آنها را تبدیل به ابزارهای مقرون به صرفه ناخن کاران می کند. هزینه اولیه ممکن است نسبت به سوهان های دیگر کمی بالا باشد


برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.