مناسب ترین هدیه تبلیغاتی ست مانیکور

ناخن‌هایتان را به وسیله سوهان ناخن به شکل دلخواه خود در آورده و روی کیوتیکل‌ها از مواد از بین برنده کیوتیکل بزنید (به گوشت‌های اضافه دور ناخن کیوتیکل گفته می‌شود). حالا به همان روشی که در بالا گفتیم، محلول آب ولرم و صابون و نرم‌کننده درست کنید و دست‌هایتان را به مدت ۲۰ دقیقه در داخل این محلول قرار دهید تا خیس بخورد و گوشت‌های اطراف ناخن نرم شوند. این کار به شما کمک می‌کند، راحت‌تر و سریع‌تر به کارتان ادامه دهید.


مناسب ترین هدیه تبلیغاتی ست مانیکور
مناسب ترین هدیه تبلیغاتی ست مانیکور

اکنون حوله‌ای را با بخار گرم کنید و آن را به مدت ۵ دقیقه دور دست بپیچید.مناسب ترین هدیه تبلیغاتی ست مانیکور می‌توانید به جای استفاده از حوله دست‌هایتان را به مدت ۵ دقیقه داخل کیسه فریزر نگه دارید. بعد از ۵۵ دقیقه به وسیله اسپانج یا حوله‌ای تمیز، دستتان را تمیز کرده و ماسک دست را با ماساژ بر روی دست بمالید تا به خورد پوست برود.

با استفاده از باف‌های ۳طرفه ناخن‌هایتان را باف بزنید. مناسب ترین هدیه تبلیغاتی ست مانیکور در این صورت با باف زدن ناخن و خون‌رسان‌های دست را تحریک می‌کنید تا مواد غذایی بیشتری به دستتان برسد.مناسب ترین هدیه تبلیغاتی ست مانیکور همچنین رشد ناخن‌ها را بهتر و ناخن‌هایتان را مستحکم‌تر می‌کند. فقط در میزان باف زدن دقت کنید.

می‌رسیم به مرحله آخر مانیکور ناخن. base coat را که باید به عنوان اوین لایه روی ناخن زده شودست مانیکور ،ست مانیکور تبلیغاتی ،خرید ست مانیکور تبلیغاتی را روی ناخن می‌زنیم. base coat می‌تواند لاک‌های تقویت کننده یا مواد سفت‌کننده ناخن باشد. این مواد باعث می‌شوند، لاک مدت بیشتری روی ناخن‌های شما دوام داشته باشد و از آن مهم‌تر ناخن به مرور زمان رنگگ نمی‌گیرد و زرد نمی‌شود. برای درمان گوشت‌های اضافه ناخن از روغن‌های کوتیکل استفاده می‌کنند. با این روغن به آرامی دور انگشتان دست خود را ماساژ بدهید.واردکننده ست مانیکور تبلیغاتی، حالا لاک مورد نظر خود را روی ناخن‌هایتان بزنید و در آخرین مرحله از top coat که لاکی بی‌رنگ است و ناخن را شفاف و براق می‌کند، استفاده کنید.


برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.