چاپ لوگو بر روی فلاسک تبلیغاتی

فلاسک از یک بطری شیشه ای دوجداره ساخته شده است.چاپ لوگو بر روی فلاسک تبلیغاتی هوایی که در فضای میان 2دیواره شیشه ای وجود دارد، با پمپ بیرون کشیده می شود تا خلائ به وجود آید. سطح رو به خلائ دیواره ها هم مانند آیینه با نقره پوشش داده می شود. در سال 1925 فلاسک خلائ، درون یک بدنه محافظ قرار گرفت و برای استفاده عموم به بازار عرضه شدچاپ لوگو بر روی فلاسک تبلیغاتی تا برای حمل نوشیدنی های گرم یا سرد مورد استفاده قرار گیرد.

 چاپ لوگو بر روی فلاسک تبلیغاتی
چاپ لوگو بر روی فلاسک تبلیغاتی

برای آن که بفهمیم فلاسک دقیقا چطور مواد را با دمای اولیه به مدت طولانی نگه می دارد چاپ لوگو بر روی فلاسک تبلیغاتی، باید به قوانین شیمی برگردیم. اشیای گرم با انتقال گرمای خود به محیط اطرافشان ،چاپ لوگو بر روی فلاسک تبلیغاتی سرد و اشیای سرد با گرفتن گرما از محیط پیرامون خود گرم می شوند. اساس کار فلاسک ،چاپ لوگو بر روی فلاسک تبلیغاتیی جلوگیری از جریان یافتن گرما از خارج به درون ظرف و یا از درون ظرف به خارج از آن است. حال آن که گرما به سه روش از جایی به جای دیگر جریان می یابد. این سه روش عبارتند از: هدایت ،، همرفت و تابش. از آنجا که فلاسک دیواره ای از جنس شیشه دارد و شیشه ماده ای عایق است فلاسک استیل رنگی ،فلاسک فندکی خودرو، گرما از طریق هدایت جریان پیدا نمی کند. بعلاوه وجود خلائ در فاصله میان دو جداره ، مانع جریان یافتن گرما به صورت همرفت می شود. پوشش نقره ای داخل ظرف نیز از جریان یافتن به صورت تابش جلوگیری می کند. در نتیجه این ظرف می تواند فلاسک فندکی ماشین ،فلاسک مسافرتی ،فلاسک فندکی ،مواد گرم و سرد

را برای مدتی طولانی بدون آن که دمای آنها تغییری کند در خود نگه دارد.،فلاسک استیل  ،فلاسک استیل تبلیغاتی در واقع آنچه باعث این عملکرد فلاسک می شود، به طور کلی شامل  ممانعت خلائ از جریان گرما از طریق همرفت و اتلاف نشدن گرما به علت نقره اندود بودن دیواره است.


برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.