فلاسک چای تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی

یک فلاسک خوب باید بتواند دمای مایعات را حداقل برای مدت 8 ساعت یکسان نگه داشته و از لحاظ وزن ،سبک و قابلیت حمل آسان داشته باشد. همچنین کیفیت متریال استیل ،بدنه و درب فلاسک نیز بسیار حائز اهمیت است.فلاسک چای تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی لذا شرکت افرند کلیه فلاسکهای وارداتی خود را با توجه به داشتن استانداردهای اروپایی از کارخانه های معتبر خریداری می نماید.

فلاسک چای تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی
فلاسک چای تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی

جابجائی سوخت پرتوزای هسته ای بخش اساسی عملیات نیروگاههای برق هسته ای است فلاسک چای تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی .بررسی ایمنی این فلاسکها در شرایط ضربه از اولویت ها به شمار می آید. ظرفهای سوخت مصرف شده ( بشکه یا فلاسک ) از نظر ایمنی مشکلاتی مشابه راکتورها دارند . این فلاسکها به منظور حفاظت از سطح بالای تابش و فلاسک چایی تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی تشعشعات ناشی از گرمای سوخت های مصرف شده باید در برابر حوادث مصون باشند . این فلاسکها باید ضربه ناشی از سقوط از ارتفاع 9 متر بر روی یک سطح سخت را به همراه 30 دقیقه آتش با دمای 800 سانتیگراد از تمامی جهات وبدون هرگونه نشتی تحمل کند.فلاسک چای تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی در این مقاله به ارائه گزارشی از انجامم تست سازه ای جنرال الکتریسیتی جنریتینگ بورد(CEGB) در چدار (CHEDDARR ) انگلستان می پردازیم و اثر ضربه به صورت تحلیلی بیان می گردد

برای چاپ تبلیغات روی فلاسک چای، باید از حک لیزر استفاده شود،فلاسک مسافرتی ،فلاسک فندکی با توجه به نوع چاپ آن به هیچ وجه چاپ روی بدنه در طولانی مدت پاک نمی شود و این یکی از مزیتهای این نوع کالای تبلیغاتی می باشد.فلاسک استیل رنگی، فلاسک فندکی خودرو فلاسک تبلیغاتی در میان هدایای تبلیغاتی از جایگاه ویژه ای برخودار است.میتوان یکی ازز دلایل این امر را کاربردی بودن و حجم بزرگ آنها نسبت به خودکار یا جاکلیدی دانست. حجم بزرگتر این محصول سبب میشود فلاسک مسافرتی تا تبلیغات بر روی آن جلوه ی بهتری داشتهه  باشد.


برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.