برترین هدیه تبلیغاتی فلاسک تبلیغاتی

چای یکی از قدیمی ترین نوشیدنی هایی است که انسان با آن آشنا شد.گفته می شود چای برای نخستین بار در چین کشت شد و 2 هزار سال قدمت دارد.در میان مردم دنیا پس از آب، چای پرمصرف ترین و محبوب ترین نوشیدنی استبرترین هدیه تبلیغاتی فلاسک تبلیغاتی و سال به سال بر میزان مصرف آن در دنیا افزوده می شود.

تخمین زده می شود که سالانه در سراسر دنیا 5/3 میلیون تن برگ چای تولید می شود.برترین هدیه تبلیغاتی فلاسک تبلیغاتیاز همین رو محققان دست به آزمایش های زیادی درباره منافع و تاثیرات این نوشیدنی زده اند.

از جمله تاثیر مثبت چای بر بدن انسان می توانبرترین هدیه تبلیغاتی فلاسک تبلیغاتی به پیشگیری از سکته و عوارض قلبی و مغزی و کاهش وزن اشاره کرد.

برترین هدیه تبلیغاتی فلاسک تبلیغاتی
برترین هدیه تبلیغاتی فلاسک تبلیغاتی

دانشمندان تاثیرات مثبت چای را بیشتر مرهون وجود میزان زیادی فلاووئویدز در این ماده می دانند برترین هدیه تبلیغاتی فلاسک تبلیغاتی.فلاوونویدز، نوعی ماده بی رنگ و متبلوراست که دارای میزان بسیار بالای آنتی اکسیدان است.

یک موسسه چای در حال بررسی مبانی علمی باورهای سنتی تولیدکننده فلاسک تبلیغاتی ،واردکننده فلاسک تبلیغاتی رایج درباره تاثیرات مثبت نوشیدن چای است.همچنین لنور عرب از اساتید دانشگاه کالیفرنیا که تحقیقاتی را فلاسک لیوان دار تبلیغاتی همزمان با این موسسه انجام داده به اطلاعات جالب و جدیدی درباره تاثیرات چای برعروق و قلب دست یافته است.

او در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده است،فلاسک استیل رنگی که چای سیاه یا سبز در کاهش احتمال وقوع سکته موثرند. او با بررسی 9 تحقیق در 5 کشور و بر 195 هزار نفر- که در مجموع تجربه 4378 مورد سکته را داشته اند-،فلاسک فندکی خودرو ،فلاسک فندکی ماشین، به این نتیجه دست یافت که مصرف 3 فنجان چای سبز یا چای سیاه در روز بدون توجه به اینکه فرد مصرف کننده از نظر جغرافیایی در چه نقطه از این کره خاکی قرار دارد، می تواند 21 درصد احتمال وقوع سکته قلبی را کاهش دهد.


برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.