فرایند تبلیغ فلاسک هدیه تبلیغاتی

واردات این محصول در سال ١٣٨٦ معادل ٧٩٦ هزار عدد بوده و طبق پیش بینی انجام شده این میزان به ٦٦٨ هزار
عدد در سال ١٣٩١ خواهد رسیدفرایند تبلیغ فلاسک هدیه تبلیغاتی لذا با فرض اجرای این طرح میزان واردات در این سال ٥٩٣ هزار عدد خواهد بود و
 اجرای این طرح توجیه پذیر م یباشد.

محصول تولیدی طرح فلاسک چای ١ لیتری می باشد.فرایند تبلیغ فلاسک هدیه تبلیغاتی اساس کار فلاسک، جلوگیری از انتقال حرارت از خارج به درون
ظرف و یا از درون ظرف به خارج از آن است حال آن که گرما به سه روش از جایی به جای دیگر جریان مییابد. این
سه روش عبارتند از: هدایت یا رسانایی،فرایند تبلیغ فلاسک هدیه تبلیغاتی همرفت و تابش.
از آنجا که فلاسک دیوارهای از جنس شیشه دارد و شیشه مادهای عایق استفرایند تبلیغ فلاسک هدیه تبلیغاتی گرما از راه رسانایی جریان پیدا نمیکند.

فرایند تبلیغ فلاسک هدیه تبلیغاتی
فرایند تبلیغ فلاسک هدیه تبلیغاتی

همچنین وجود خلاء در فاصله بین دو جداره از جریان یافتن گرما به صورت همرفت جلوگیری میکند فلاسک لیوان دار تبلیغاتی ،فلاسک استیل رنگی همچنین
پوشش نقرهای داخل ظرف از جریان انتقال به صورت تابش جلوگیری میکند فلاسک فندکی خودرو ،فلاسک فندکی ماشین در نتیجه این ظرف میتواند مواد گرم وسرد را برای زمانی طولانی بدون آن که دمای آنها تغییری کند در خود نگه دارد.

با توجه به بررسی های انجام گرفته فلاسک مسافرتی ،فلاسک فندکی، در ارتباط با اهمیت استراتژیکی کالا، محصول طرح در ایران دارای اهمیت
استراتژیکی نمی باشد. این محصول در صورت داشتن قابلیت رقابت از لحاظ کیفی با محصولات خارجی می تواند بازار
خارجی را به خوبی پوشش داده و سبب درآمدزایی بیشتر جهت تولیدکننده شود.،فلاسک تبلیغاتی ،فلاسک استیل این محصول قابل تولید در اکثر
کشورها بوده و در ضمن این کالا دارای هیچ گونه موانع سیاسی،تولیدکننده فلاسک تبلیغاتی  اجتماعی جهت ورود به بازار نمی باشد. دانش فنی و
 مهارت های لازمه جهت تولید این محصول و تکنولوژی مربوط به آن در حد نیاز در کشور وجود دارد.


برای دیدن سایر هدایای تبلیغاتی شرکت فعدی به آدرس www.faadi.ir ویا با شماره تلفن های 021-77629420-3 تماس حاصل نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.